Hofstra Bouw Slottoernooi

Zondag 9 oktober was alweer het Hofstra Bouw Slottoernooi, de afsluiting van dit seizoen. Een sam_2232mooie groep tennisliefhebbers stonden om 10.00 uur klaar om te beginnen. De ontvangst was met koffie en oranjekoek.
Er werden heren- en damesdubbels gespeeld en mix-partijen. Super leuke en spannende games hebben we gezien.
Het weer was prachtig: volop zon en windstil, kortom fantastisch tennisweer!
Tussendoor kon iedereen gezellig bijkletsen en rond 12.00 uur was er een pauze. Aimée had heerlijke groentesoep gemaakt en er was stokbrood met kruidenboter.
Iedereen heeft drie wedstrijden van 25 minuten gespeeld. Rond 13.45 uur was iedereen klaar en was de prijsuitreiking.
Bij de dames had Rienkje de eerste prijs en Ylva had de tweede prijs.
Bij de heren had Piet de eerste prijs en Henk de tweede prijs. De prijswinnaars kregen een goede fles wijn.
Alle deelnemers aan het toernooi kregen een verpakking Toblerone chocolade mee naar huis.
De wedstrijdcommissie bedankt de sponsor Hofstra Bouw en Aimée voor het verzorgen van de catering.
Klik  hier voor de foto’s van dit gezellige toernooi.