Huldiging tenniskampioenen bij TCW

IMG-20160609-WA0004Donderdag 9 juni werd een gezellig avondje op de tennisbaan. Voor deze instuifavond waren de deelnemende teams aan de voorjaarscompetitie KNLTB speciaal uitgenodigd. Uiteindelijk konden wij zo’n 20 leden verwelkomen op deze mooie zonnige lenteavond.
Na een aantal partijtjes tennis werd er rond de klok van half negen een koffiepauze ingelast.
Clarie – de competitieleider nam het woord en vertelde in het kort e.e.a. over de voorjaarscompetitie.
Aan de voorjaarscompetitie deden dit seizoen 8 teams mee. Op donderdagavond heren 50+ dubbel, op dinsdag-middag dames dubbel en -avond dames dubbel team 1 en team 2. Zaterdag team 1 en 2 gemengd dubbel en team 1 en 2 heren 35+ dubbel.
Het was dit seizoen tot de laatste wedstrijd toe heel spannend, aangezien er 5 Witmarsummer teams “op de nominatie stonden” om KAMPIOEN te worden. Na de laatste wedstrijd op 4 juni bleken uiteindelijk de dinsdagmiddag dames en zaterdag heren 35+ team 1, de echte KAMPIOENEN.
Heel bijzonder en daarvoor speciale aandacht op deze instuifavond!!
Het dinsdagmiddag damesteam, bestaande uit Rienkje de Haan (teamcaptain), Riet Bonne, Sjoukje Kooistra, Truus Bergsma, Tjitske Nicolai, Foke Terpstra en Ineke Lemstra, – tijdens deze avond helaas niet helemaal compleet- kregen de hartelijke felicitaties en een prachtige medaille.
Het zaterdag heren 35+ team, bestaande uit Anko Zeilstra (teamcaptain), Henk Waterlander, Peter van Houten, Michel Dil en vaste eerste invaller Jan Willem Attema (niet aanwezig) kregen eveneens felicitaties en als aandenken een mooie medaille.
Applaus voor de kampioenen!!  Jacqueline – bestuurslid –  gaf als extra feestelijke tint beide teams een heerlijke slagroomtaart.
Gehuld met medaille, taart en racket even op de foto !! Daarna koffie met verse Kampioenstaart; deze werd direct aangesneden door de winnaars en zo konden alle aanwezigen heerlijk meegenieten van deze fantastische overwinning!
Al met al een zeer geslaagde avond en nogmaals HULDE aan alle tennisKAMPIOENEN!!  Op naar de najaarscompetitie!!
Voor de foto’s van deze huldiging klik hier