KNLTB najaarscompetitie 2017 – terugblik

De najaarscompetitie is helaas al weer voorbij. Echter de data voor de voorjaarscompetitie zijn alweer bekend! We kunnen ons dus al weer verheugen op het nieuwe competitieseizoen!!

Dit najaar speelden er vier teams van T.C.W. mee: een gemengd dubbel team op zaterdag, twee damesteams op dinsdagavond en een nieuw team op donderdagavond (8&9 competitie).Mooi om te zien dat er zo veel animo is voor de KNLTB-tenniscompetitie en dat we weer nieuwkomers mochten verwelkomen!! Ook deze “starters” hebben met veel plezier gespeeld!

Hier een korte reactie van het nieuwe team: “Wij hebben de 8&9 competitie, die speciaal is bedoeld voor beginners, als erg positief ervaren. Onze tegenstanders zijn echter vaak ervaren mannen en vrouwen, dus werden we gelijk op de proef gesteld. We hebben een leuk en gezellig team, bestaande uit Aukje, Anneke, Fenneke, Suzanne, Karin en Sandra. We hebben zeven heel mooie en vaak ook wel spannende wedstrijden gespeeld. Dit resulteerde alleen niet altijd in het gewenste eindresultaat. een keer winst tegen Lemmer en een keer gelijk tegen de Vliegende Bal 4. Maar we groeien nog steeds, dus we gaan er in de voorjaarscompetitie met volle moed tegenaan”.

Dit seizoen helaas geen kampioenen. Wel een gedeelde 3e plaats voor het team 1 dinsdagavond! Gefeliciteerd!

Opgave voor de competitie in het voorjaar graag voor 5 december a.s. via info@tennisclubwitmarsum.nl, hierover hebben jullie een email ontvangen. We hopen op veel aanmeldingen!

Voor nu wensen we jullie een mooie decembermaand !!

Clarie Waterlander en Pieter van der Zee