Op naar een nieuw tennisseizoen!

Al hebben de meeste mensen de schaatsen net uit het vet gehaald, over ruim een maand kunnen we ook alweer de tennisbaan op! De gemeente zal binnenkort de banen klaar gaan maken, het bestuur is druk aan de gang de zaken voor het komend seizoen te regelen en Sybren van Continutennis loopt zich ook vast al warm: dan is dit het moment voor een update over het nieuwe seizoen.

Jaarvergadering 19 maart – KNLTB-passen

We nodigen alle leden van harte uit voor de jaarvergadering van TCW. De jaarvergadering wordt maandag 19 april gehouden in De Gekroonde Roskam op het Kaatsplein. Alle leden ontvangen binnenkort de uitnodiging met agenda per mail. We bespreken de lopende zaken met de leden, daarnaast delen we voorafgaand aan de vergadering de KNLTB-passen en de activiteitenkalender uit. Mocht je niet in de gelegenheid zijn, deze op de 19e op te halen dan kun je ook op 21 maart van 19.00 tot 20.00 terecht in de kantine op het tennispark.

Instuifavond naar maandag

We willen iedereen er vast even op attent maken dat met ingang van dit jaar de wekelijkse instuifavond is verplaatst van donderdag naar maandag. Op donderdag zijn vaak competitieteams actief en door de instuif te verplaatsen naar maandag, weten we zeker dat die altijd plaats kan vinden.

Tennislessen

De tennislessen starten dit jaar op 4 april. Ook dit jaar komt Sybren van Bethlehem van Continutennis weer bij ons lesgeven. Binnenkort ontvangen alle leden meer informatie per mail over de lessen in 2018, maar je kunt ook hier op onze site kijken.  Ben je geïnteresseerd om dit jaar te gaan lessen en heb je vragen? Laat het ons weten via info@tennisclubwitmarsum.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op of bel met Aimée, onze secretaris.

We hopen iedereen binnenkort weer te zien. Tennissend of al op 10 maart als we meedoen met NLDoet. We gaan klussen en verven om het tennispark er weer tiptop bij te krijgen voor het nieuwe seizoen. Wil je meedoen met het grootste vrijwilligersevenement in Nederland en een steentje bijdragen? Kom dan op 10 maart ook langs! De koffie staat natuurlijk ook klaar!

Tot op de tennisbaan!