Toernooien/Instuif

Als het tennisseizoen is gestart, zijn er veel mogelijkheden om bij TCW te tennissen. Naast de KNLTB competities, kun je op onze banen regelmatig meedoen aan een toernooi of bijvoorbeeld aanhaken bij de instuif. Bijzondere vermelding verdienen de camping toernooien die we in samenwerking met camping Mounewetter organiseren.

Maandagavond – Instuifavond

Voor mensen die niet zo vaak vrij kunnen tennissen of geen vaste partners hebben om regelmatig mee te tennissen zijn de instuifavonden een goed moment om lekker te tennissen met verschillende partners. En het is voor veel van onze leden ook gewoon een gezellige avond waarop ze elkaar kunnen ontmoeten. Ook dit jaar houden we de instuiven op maandagavond. De opkomst was goed en is goed te combineren met de vaste competitieavonden. We hopen dat we dit jaar ook weer op een flinke opkomst kunnen rekenen!

Jeugdavond: de laatste maandag van de maand is de jeugd ook van harte welkom! We zien graag onze jeugdleden actief op de baan en op maandag kunnen ze leuk aansluiten bij de instuif. Van 19.00 tot 20.30 kunnen ze met elkaar spelen of met de volwassenen worden ingedeeld.

Alle (junior en senior) leden zijn welkom op de maandagavond. Om alles goed te laten verlopen, hebben we voor de instuifavonden de volgende afspraken gemaakt:

• Je bent vanaf 18.45 welkom op de tennisbaan. Er is iemand aanwezig die de instuif regelt, waarbij je je kunt aanmelden. Om 19.00 uur beginnen dan de wedstrijden.
  • Hoelang er per partij wordt gespeeld hangt af van het aantal deelnemers op de instuifavond. Daar hangt ook vanaf hoe vaak je ingedeeld kunt worden. Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met ieders speelsterkte.
  • Het gaat er op deze avonden om met verschillende leden te kunnen tennissen in een gezellige ontspannen sfeer.
  • Je bepaalt zelf hoe vaak je ingedeeld wilt worden. Als je wilt stoppen, kun je dit doorgegeven aan degene die de indeling regelt.
  • Tijdens de instuifavonden is de kantine open voor een drankje en een gezellig praatje tussen de wedstrijden door.
  • Kom je na 19.00 uur op het tennispark, dan is het mogelijk dat je niet meteen kunt worden ingedeeld en even moet wachten.

Dit is de perfecte manier om gewoon plezierig een balletje te slaan. Maar ook voor geïnteresseerden is dit een goede manier om eens kennis te maken met TCW. Belangstellenden zijn dan ook van harte welkom!

Toernooien

Hier vindt je de toernooiagenda van dit jaar, voor zover bekend. Toernooien worden ook via nieuwsbrieven en social media aangekondigd. Handig om Facebook in de gaten te houden ;-). . Voor toernooien kun je je inschrijven via info@tennisclubwitmarsum of via het inschrijfformulier op het prikbord bij de kantine, dit kan tot 18.00 van de dag waarop het toernooi wordt uitgezet.

De Campingtoernooien vinden hartje zomer plaats en zijn een bijzondere happening. De campinggasten van Mounewetter en leden van TCW spelen een verrassend programma over de gehele dag en sluiten af met een gezellige borrel. Leuk om een keer aan mee te doen! Meer informatie volgt per nieuwsbrief.