Zomers Kapsalon Amarant Slottoernooi

Het had een zomertoernooi kunnen zijn; wat een geluk om met zulk prachtig weer het Kapsalon Amarant Slottoernooi te kunnen spelen.

Het weer was prachtig, de deelnemers aan elkaar gewaagd -en daarmee de wedstrijden dus spannend -, de baan lag er mooi bij en de hapjes waren lekker. Kortom, alle ingrediënten voor een mooi tennistoernooi waren aanwezig. En daar hebben alle deelnemers deze ochtend van kunnen genieten. Nadat alle deelnemers drie dubbelpartijtjes hadden gespeeld, met telkens wisselende partners, werd de balans opgemaakt. Sponsor Kapsalon Amarant uit Witmarsum had mooie prijzen beschikbaar gesteld en de winnaars gingen elk met een leuke tas met haarprodukten naar huis. Tjitske Nicolai, Jacqueline Vissers, Jerry van Hettema en Henk Waterlander, gefeliciteerd!

De foto’s van dit toernooi zijn hier te bekijken.

Amarant, enorm bedankt voor de sponsoring. En natuurlijk iedereen die als vrijwilliger actief is geweest.

Dit was het laatste toernooi van dit seizoen, maar na zo’n ochtend, krijg je gelijk al weer zin in tennisseizoen 2018!