Het Waterlander Zomertoernooi

Bij een zomertoernooi horen zomerse temperaturen en die waren zondag 9 juli nadrukkelijk aanwezig op tet tennispark van Tennis Club Witmarsum. De deelnemers aan het tennistoernooi kwamen niet zonder zweetdruppels van de baan, die er overigens weer voortreffelijk bijlag. Het bestuur had gezorgd voor oranjekoek bij de koffie en in de pauze kon genoten worden van een lekkere soep met stokbrood. De sponsor, Waterlander Organisatie&Advies bood alle deelnemers een fruitcocktail aan en na afloop kreeg iedereen een meloen mee naar huis. Er werden drie partijen van 25 minuten gespeeld. Bij de heren ging de prijs naar Jappie Tigchelaar met vijf wedstrijdpunten en 12 games. Bij dames bereikte Clarie Waterlander de hoogste score met vijf wedstrijdpunten en 14 games, zij stelde echter haar prijs ter beschikking. zo kon het dat Anieta v.d Meer met de prijs naar huis ging, zij had slechts één game minder. Ook deze door Waterlander aangeboden prijzen sloten aan bij het thema: “Gezond en fruitig” .

In de pauze werd nog even stil gestaan bij het kampioenschap van Heren 2 in de voorjaarscompetitie, de vier heren kregen een attentie aangeboden van de competitieleider.

Foto’s van deze gezellige dag, vind je hier op de site.