Clubkampioenschap 2021 – Doe je mee?

De mogelijkheden om dingen te organiseren op tennisgebied zijn voorlopig nog beperkt. Hopelijk verandert dat binnenkort en kunnen we weer meer.
Wel kunnen we dit jaar weer de  Clubkampioenschappen 2021 organiseren. We roepen ieder op om mee te doen en
lekkere partijen te spelen.

Aanmelden kan tot maandag 17 mei 20.00 uur via de mail info@tennisclubwitmarsum.nl
De regels zijn gelijk aan vorig jaar:
* We organiseren het kampioenschap voor DE, HE, DD, HD en GD
* Je kunt je via de mail aanmelden tot maandag 17 mei, 20.00 uur. Bij de dubbels graag beide namen vermelden.
* Geef ook even het telefoonnummer door waarop speelafspraken kunnen worden gemaakt. Dat vermelden we dan op de poule-indeling.
* De voorronden worden gespeeld in de periode van 20 mei tot en met donderdag 16 september.
* Na  de aanmeldingen worden de poules z.s.m. ingedeeld. Ieder ontvangt de indeling via de mail. Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het plannen, spelen en registreren van de (voorronde) wedstrijden.
* De wedstrijden worden gespeeld volgens eigen planning. maar hou rekening met de vakantieperiode en de andere activiteiten op de baan  zoals lessen en de najaarscompetitie.
* Wedstrijden kun je aanmelden op de knltb-reserveringsapp. Voor de clubkampioenschappen kun je 2 uren per wedstrijd reserveren.
* Bij gelijke sets wordt een derde set gespeeld, maar na twee uren is de stand van dat moment bepalend voor de uitslag.
* De uitslag schrijf je (op twee plekken in het schema) op het formulier op het bord in de hal van het clubhuis EN mail je naar info@tennisclubwitmarsum.nl
* Na afloop van de voorrondes bij meerdere poules wordt in die categorie de finale gespeeld op zondag 19 september. Je krijgt daar nog bericht over.

We hopen op veel deelname en vragen jullie je aan te melden en ook anderen enthousiast te maken zodat we een mooi deelnemersveld krijgen. Een mooie kans om ook tegen andere tegenstanders te spelen.

Vragen? Die kun je stellen via de mail of bellen op appen met bestuur of wedstrijdcommissie.

Met sportieve groeten,
Bestuur en wedstrijdcommissie