De TCW clubkampioenen 2019 zijn bekend!

Het was alweer 10 jaar geleden en dus weer de hoogste tijd om de TCW-clubkampioenschappen te spelen. Een leuk uitdaging voor alle leden, maar vooral een mooie manier om met elkaar de baan op te gaan voor een leuke tennispartij!

De organisatie pakten we op een alternatieve manier aan waarbij de leden in hun poule zelf het moment kozen om hun partijen te spelen. Dit zorgde voor voldoende flexibiliteit. Al moesten een aantal leden misschien even wat op gang komen, toch werden in 3 categorieën de poules bijna uitgespeeld. Bij de HD waren er niet genoeg wedstrijden gespeeld om een finale mogelijk te maken, maar bij de andere categorieën hebben we tot de laatste speeldag heel veel enthousiasme gezien.

Nu zijn clubkampioenen bekend! Na een prachtige finaledag en mooie wedstrijden hebben we 4 leden die zich een jaar lang Clubkampioen TCW 2019 mogen noemen! Wilma de Vreeze en Clarie Waterlander in het Dames Dubbel, Michel Dil in de Heren Enkel (helaas niet op de foto) en Wilma de Vreeze en Gosse Huisman in de Mix Dubbel. Van harte gefeliciteerd!

Op naar de kampioenschappen voor volgend jaar!