Jeugd van basisscholen veel plezier bij schooltennisproject

IMG-20160513-WA0000Afgelopen dinsdag 10 mei en donderdag 12 mei hebben de basisschoolleerlingen van groep 3-8 van De Utskoat en de Bonkelder uit Witmarsum meegedaan aan een schooltennisproject. In totaal meer dan 100 kinderen hebben op de tennisbaan tennisspelletje gedaan en mini-wedstrijdjes gespeeld onder begeleiding van de buurtsportcoach van de gemeente Súdwest-Fryslân. Een leuke manier om kennis te maken met de tennissport en TCW.

Heb je meegedaan aan dit project en denk je: “Leuk!  Dit zou ik veel vaker willen doen….”, dat kan natuurlijk! De lessen voor de jeugd zijn op woensdagmiddag. Bel Aimee of stuur een berichtje naar info@tennisclubwitmarsum.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!