Top voorjaarscompetitie van spelers TCW – 2 kampioens-teams!

De teams van TCW hebben dit jaar een geweldige competitie gespeeld. Toppers dit jaar zijn de dames van TCW 1, van de dinsdagmiddag damesdubbelcompetitie 5e klasse en TCW 2, de zaterdag herendubbel competitie 4e klasse: zij zijn kampioen geworden in hun klasse. Sjoukje Kooistra, Rienkje de Haan, Truus Bergsma, Tjitske Nicolai, Foke Terpstra, Ineke Lemstra en Riet Bonne van het damesteam en Anko Zeilstra, Henk Waterlander,  Michel Dil en Peter van Houten van het herenteam, fantastisch gedaan, gefeliciteerd!

De 8 teams die dit voorjaar meededen hebben zich allemaal van hun beste kant laten zien. Met twee 1e plaatsen, twee 2e en een 3e plaats hebben we goed meegedraaid. Het zou prachtig zijn als we dit in het najaar en het komende jaar kunnen voortzetten. Maar eerst is het tijd om gewoon lekker een balletje te slaan deze zomer!

Donderdag 9 juni worden tijdens de instuif de kampioens-teams in het zonnetje gezet. Daarna is er natuurlijk zoals altijd, alle gelegenheid om nog even lekker te spelen. Dus alle spelers van de competitie (en natuurlijk alle andere leden), kom vooral donderdag ook langs om het succes mee te vieren en misschien nog een een wedstrijdje mee te pakken.