Bakkerij De Schiffart Openingstoernooi

Onder dezelfde ideale weersomstandigheden als vorig jaar werd op zondag 8 april het Bakkerij De Schiffart Openingstoernooi georganiseerd door Tennis Club Witmarsum. De tennisbanen lagen er weer prachtig bij, bij de koffie werd oranjekoek geserveerd en in de pauze kon worden genoten van heerlijke soep met stokbrood. Alle 20 deelnemers konden zich driemaal een halfuur uitleven op de baan. Na afloop bleek er zowel bij de heren als bij de dames één deelnemer alles gewonnen te hebben. De eerste prijs kon mee naar huis worden genomen door Michel Dil en Rienkje de Haan. De tweede prijs ging naar Sjoerd Kooistra en Roos Foppema, zij wisten twee wedstrijden te winnen en een gelijkspel. De winnaars kregen prachtig gevulde broodmanden uitgereikt, die aangeboden waren door Bakkerij de Schiffart.

Voor foto’s van deze heerlijke toernooidag kun je hier kijken.

Het Waterlander Zomertoernooi wordt op zondag 24 juni georganiseerd.