Geslaagd Waterlander Zomertoernooi

Zondag 24 juni werd het Waterlander zomertoernooi gehouden. Achttien deelnemers bonden de strijd aan met elkaar. Hoewel het niet de voorspelde stralende zomerdag was,waren de omstandigheden voor het spelen van wedstrijden wel uitstekend. Er werd met inzet gestreden en in de pauze was er voor allemaal een broodje knakworst. De prijzen werden beschikbaar gesteld door Waterlander Organisatie en Advies. Bij de acht dames was Wilma de Vreeze met 6 wedstrijdpunten en 20 games de beste, gevolgd door Wietske met 5 punten. Bij de heren was Henk Waterlander met 6 punten en 18 games tweede, want Jerry had 20 games gescoord en was daarmee de winnaar. Alle deelnemers gingen met een presentje (off line te gebruiken) naar huis.

Op de foto beide winnaars van de eerste prijs, Wilma en Jerry met de sponsor Henk Waterlander.

Het volgende toernooi is op zondag 8 juli, aanvang 10 uur. Je kunt je aanmelden in de hal of via de mail tot en met donderdag 5 juli, 19 uur. Het mentortoernooi (team van een jeugdlid met een volwassene) is vrijdagavond 13 juli.