Bakkerij De Schiffart Openingstoernooi 2017

Onder ideale omstandigheden startte zondagmorgen 9 april het Bakkerij De Schiffart Openingstoernooi van Tennis Club Witmarsum. Het weer was fantastisch en de tennisbanen lagen er top bij. Tussendoor werd er oranjekoek geserveerd bij de koffie en tijdens de pauze kon er genoten worden van een heerlijke soep met stokbrood. De nieuwe scoreborden (aangeboden door Bouwbedrijf Hofstra – www.hofstrabouw.nl )  werden direct volop gebruikt. De vereniging bestaat dit jaar 40 jaar en voor het eerste tennistoernooi hadden zich maar liefst 31 leden aangemeld.  Voor enkelen even wennen na de winter, voor anderen een voortzetting in de buitenlucht. De wedstrijdcommissie moest enig rekenwerk verrichten, maar uiteindelijk gingen de prijzen bij de vrouwen naar Gesina de Vries en Sandra Wagenaar, resp. 1 en 2, en bij de heren naar Michel Dil en gedeeld tweede naar Rudy Nauta en Gosse Huisman. De winnaars kregen prachtige broodmanden uitgereikt beschikbaar gesteld door Bakkerij De Schiffart, waarvoor onze dank!. Er kan teruggekeken worden op een zeer geslaagd toernooi! Foto’s van het toernooi kun je hier vinden of kun je bekijken op Facebook.