Voorjaarscompetitie 2017 – terugblik op een succesvol voorjaar

Met veel enthousiasme is er in april en mei getennist in de voorjaarscompetitie van de KNLTB.

In totaal deden er dit voorjaar 8 teams van T.C.W. mee:  4 teams op zaterdag (2x Heren Dubbel en 2x Gemengd Dubbel), 2 teams op dinsdagavond (Dames Dubbel), 1 team op dinsdagmiddag (Dames Dubbel) en 1 team op donderdagavond (Heren Dubbel).

Over het algemeen zijn er spannende partijen gespeeld! Mooi ook voor het publiek!! Prachtig om te zien dat er bij onze thuiswedstrijden vaak eens even mensen kwamen kijken. Sportiviteit en gezelligheid gaan goed samen op de tennisbaan! Dit seizoen hebben we wederom kampioenen bij onze club en wel het team Zaterdag Heren Dubbel TCW 2. Dit team bestaat uit: Jerry van Hettema, Heino Oostindiër, Johan Oostindiër en Marc Spruijt. Geweldig mannen, van harte gelukgewenst met deze topprestatie! We zijn van plan op zondag 9 juli a.s. deze mannen tijdens het Waterlander toernooi even in het zonnetje te zetten!!

De andere teams zijn niet bovenaan geëindigd, wel zaten er nog 2 teams bij de top 3: het Zaterdag gemengd dubbel team TCW 2 met een derde plaats en het Zaterdag Heren Dubbel TCW 1 is gedeeld 3e  geworden. Ook een knappe prestatie!

Voor de najaarscompetitie hebben zich vier teams aangemeld. Ook een geheel nieuw team met beginnende en weer gestarte tennissers gaat meedoen! Erg leuk!!

Informatie over de najaarscompetitie komt te zijner tijd op de website www.tennisclubwitmarsum.nl

Voor nu wensen we jullie een hele mooie zomer en heel veel tennisplezier!!

Clarie Waterlander en Pieter van der Zee