Doe jij ook mee? Je kunt je weer aanmelden voor de KNLTB Najaarscompetitie!

COMPETITIE KNLTB

De KNLTB voorjaarscompetitie is nog in volle gang. Met nog een aantal speelweken te gaan kijken we alvast vooruit naar de najaarscompetitie.

In de Najaarscompetitie wordt er op 5 speeldagen getennist. Ook op vrijdagavond wordt er iedere week gespeeld! De speeldata en het competitie aanbod voor Friesland vind je onder deze links: speeldata en aanbod landelijk en regionaal (FR)

AANMELDEN

Je kunt je als team weer aanmelden (minimaal 4 personen, aanbevolen is 5 spelers i.v.m. ziekte, etc.) aanmelden. Bij opgave graag de namen van de spelers vermelden en opgeven aan welke competitie jouw team wil deelnemen.

Als startende tennisser kun je uiteraard ook meedoen aan de competitie. Gezelligheid staat voorop, maar door wedstrijden te spelen word je steeds beter en wedstrijden spelen maakt tennis leuker! Voor de 8&9 competitie geldt opgeven per team met minimaal 3 spelers en alle combinaties zijn mogelijk.

Wil je meedoen aan de competitie, maar heb je geen team, we horen het graag, zodat wij samen kunnen kijken wat de eventuele mogelijkheden zijn.

We hopen weer op veel enthousiasme voor de najaarscompetitie 2023!  Inschrijven kan door een e-mail te sturen naar info@tennisclubwitmarsum.nl vóór 1 juni 2023 !

Met sportieve groet,

Namens Tennisclub Witmarsum