Geslaagd wintertoernooi!

Sinds dit jaar heeft TCW nieuwe Smashcourt banen en dat heeft als groot voordeel dat het hele jaar door gespeeld kan worden, ook in de wintermaanden.
Op vrijdagavond 18 november organiseerde TCW een wintertoernooi voor haar leden. Er deden 16 warm geklede tennissers mee die ieder drie partijen speelden. Er is fanatiek en sportief gespeeld en eenmaal warm gedraaid, was het heerlijk weer om te spelen. Aimée had voor heerlijke hapjes gezorgd, zodat na de wedstrijd iedereen nog gezellig na kon zitten.

Michel Dil reikte de prijzen uit namens de wedstrijdcommissie. Bij de dames won Roos de eerste prijs en Karen de tweede. Beide dames hadden twee partijen gewonnen, Roos had net wat meer games gehaald. Bij de heren moest flink gerekend worden. Piet en Michel wonnen beide twee wedstrijden en hadden precies evenveel games gehaald. In de onderlinge wedstrijd wist Piet van Michel te winnen en daarmee werd Piet de winnaar. Gefeliciteerd allemaal! De winnaars kregen een mooie plant mee naar huis.

Uitslag
Dames
1e prijs: Roos Foppema
2e prijs: Karen Glas

Heren
1e prijs: Piet Massolt
2e prijs: Michel Dil

De wedstrijdcommissie zoekt vrijwilligers die het leuk vinden om gedurende het jaar een aantal wedstrijden te organiseren. Lijkt het je wat om mee te helpen met het uitzetten van de wedstrijden en een gezellig toernooi te organiseren? Meld je dan bij Michel Dil of Anneke Westra.