Tennis je mee? Kennismaking met tennis en activiteiten 2023

Komend jaar organiseert TCW weer veel activiteiten voor de leden. Maar ook voor niet-leden hebben we natuurlijk mogelijkheden om kennis te maken met tennis. Op zondag 19 maart om 10 uur is een clinic waar je de forehand en de backhand oefent onder leiding van een trainer. Aansluitend is er een toernooitje om samen te spelen, dat begint om 10.45 uur.
Wil je proberen of tennis een leuke sport is voor jou? Of heb je al een hele tijd niet meer getennist en wil je weer eens proberen? Geef je dan op voor deze clinic. Dat kan door een mail te sturen naar: info@tennisclubwitmarsum.nl . Aanmelden kan tot vrijdagavond 17 maart 20 uur. Heb je vragen, of wil je meer informatie, bel dan met Michel Dil: 06 – 4406 9005.
Op zondag 19 maart om 12 uur start daarna het toernooi voor de leden, de meer ervaren spelers. Aanmelden kan ook tot vrijdag 20 uur via info@tennisclubwitmarsum.nl

Maak kennis met tennis

Bevalt het tennissen tijdens de clinic of lijkt het je sowieso leuk om wat uitgebreider kennis te maken met tennis, dan kun je je opgeven voor Maak Kennis met Tennis. Een leuk aanbod voor iedereen met interesse: 4 lessen van een professionele trainer op de banen in Witmarsum, en dat voor maar 30 euro! Te mooi om niet te proberen toch?

Heb je al eerder getennist en wil je het weer oppakken en heb je zin in een opfrisser? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Je kunt gewoon lid worden en lekker gaan spelen, eventueel na een privéles bij onze trainer. Of je kunt je ook aanmelden voor Maak Kennis met Tennis: geef aan dat je het opnieuw wilt oppakken en dan kijken we of we een voor een groepje mensen een Opfriscursus van 4 lessen kunnen organiseren. Of, je kunt je als nieuw lid gewoon voor de reguliere lessen aanmelden.  Flink wat opties dus! Twijfel je, dan kun je altijd contact met ons opnemen en dan kijken we wat het beste past.

De agenda voor de ledentoernooien in 2023:

Zondag 19 maart, 12.00 uur toernooi voor de meer ervaren spelers
Vrijdag 24 maart, aanvang 19 uur: Openingstoernooi
Vrijdag 23 juni aanvang 19 uur: Midzomer-toernooi
Vrijdag 15 september aanvang 19 uur: Najaarstoernooi
Vrijdag 10 november aanvang 19 uur: Wintertoernooi

En daarnaast zijn er natuurlijk nog allerlei andere activiteiten voor de leden: de lessen, de wekelijkse instuif, het clubkampioenschap, de campingtoernooien, de competitie enz. Houd onze nieuwsbrieven en de socials in de gaten, dan ben je altijd bij!

De Poiesz jeugdsponsoractie, help je mee?

We mogen dit jaar met TCW meedoen met de Jeugdsponsoractie van de Poiesz en daar zijn we enorm blij mee. Elke club of vereniging heeft een verlanglijstje. Bovenaan ons lijstje staat dit jaar het lesmateriaal. De opbrengst van de Poiesz Jeugd Sponsor Actie kan ons hierbij helpen. Wij vragen iedereen die onze vereniging en tennis een warm hart toedraagt, als ze boodschappen doen bij de Poiesz, de munten in onze koker te stoppen bij de Poiesz supermarkt in Witmarsum, daar help je ons enorm mee.

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in de koker worden gestopt van TCW, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging. De Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 13 februari t/m 10 april 2023. Alvast heel erg bedankt!

Contact en informatie

Natuurlijk is het altijd mogelijk lid te worden van TCW, we hebben verschillende soorten lidmaatschappen. Informatie vind je op de site of neem even contact op via info@tennisclubwitmarsum.nl  of 06-51891216.