Jeugd mentortoernooi

We hadden hesam_2189t niet beter kunnen treffen: prachtig weer en 11 enthousiaste jeugdtennissers. Vrijdag  23 september was het tijd voor het jeugd mentortoernooi!

Begin september waren er veel andere activiteiten. Daarom is het mentortoernooi drie weken later dan gepland gehouden. Dat leverde een mooie deelname van 11 teams op. Een pupil speelt samen met een mentor drie wedstrijden, met de officiële puntentelling. De meeste mentoren zijn ouders, maar ook een broer, zus, buurman of kennis kan mentor zijn. Aanmelden zonder mentor kan ook, dan zorgt de wedstrijdcommissie voor een medespeler.
Het was geweldig mooi tennisweer en er is met veel inzet gespeeld. Tussen de wedstrijden door was er limonade en een versnapering voor de deelnemers. De mentoren kregen een kop koffie of thee aangeboden.
In de eerste groep waren Niels en Alex met 14 gewonnen games de besten.
In de tweede groep waren dat Mijke en Willemien met 11 games.
In groep 3 eindigden Jelmer en Jelliena en Thijs en Rients met 9 games gelijk op de eerste plek.
Na de bekendmaking van de uitslag was er voor alle deelnemers een ijsje.
We kunnen terugkijken op een heel geslaagd toernooi. er waren zelfs verzoeken om dit ook in het voorjaar te doen.
Kijk hier voor de foto’s van het toernooi…