Maak Kennis met Tennis voor senioren en Open dag voor de jeugd!

Nog even en we kunnen weer de baan op! Hoe fijn is het dat we heel binnenkort weer een balletje kunnen slaan op onze prachtige banen in Witmarsum. Zodra de banen open zijn ontvangen alle leden hierover bericht.

Maak Kennis met Tennis – voor senioren en jongeren

Maar natuurlijk willen we zoveel mogelijk mensen de kans bieden om ook kennis te maken met deze mooie, sportieve én coronaproof sport. Vandaar dat we dit voorjaar een leuk kennismakingsaanbod voor iedereen hebben. 4 lessen van een professionele trainer op de banen in Witmarsum, en dat voor maar 25 euro! Te mooi om niet te proberen toch? Als je je voor 27 maart aanmeldt kun je in april al meedoen!

Heb je al eerder getennist  en wil je het weer oppakken en heb je zin in een opfrisser? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Je kunt gewoon lid worden en lekker gaan spelen. Of je kunt je ook aanmelden voor Maak Kennis met Tennis: geef aan dat je het opnieuw wilt oppakken en dan kijken we of we een voor een groepje mensen een Opfriscursus van 4 lessen kunnen organiseren. Of, je kunt je als nieuw lid gewoon voor de reguliere lessen aanmelden.  Flink wat opties dus!  Meer informatie over het lidmaatschap en de lessen vind je hier. Twijfel je, dan kun je altijd contact met ons opnemen en dan kijken we wat het beste past.

Open Lessen voor de jeugd – 8 april

Tennis is een enorm leuke sport voor jong én oud. De tennisbond ziet april dan ook als dé maand om zoveel mogelijk jeugd kennis te laten maken met tennis. En daar zijn wij natuurlijk helemaal voor! Vandaar dat we het enorm leuk zouden vinden als alle kids ook vrienden en vriendinnen mee zouden nemen naar de tennislessen! 8 april hebben we een open les gepland. Vrienden en vriendinnen zijn meer dan welkom net als alle andere kids uit de omgeving uit groep 3-8. Wel ontvangen we graag even een berichtje in de mail (naar info@tennisclubwitmarsum.nl) met de opgave met de naam en leeftijd van degene die (mee)komt. De lessen zijn gepland om 15.00 (groep 3/4 – rood), 15.50 (groep 5/6 – oranje) en 16.40 (groep 7/8 – groen), de groepsindeling voor vriendjes en vriendinnetjes hangt natuurlijk ook een beetje af van in welke groep je maatje is bent ingedeeld!

We hopen heel veel nieuwe gezichten te zien, in alle leeftijdscategorieën. Hoe meer spelers, hoe meer plezier! Mocht je meer informatie willen of vragen hebben, dan kun je een mail sturen aan info@tennisclubwitmarsum.nl of even contact opnemen met Willemien per telefoon/app op 06 51114478.

Wie weet tot snel op de tennisbaan!