Poiesz Jeugdsponsor Actie – sparen jullie ook munten voor ons?

We zijn enorm blij dat we dit jaar weer mee mogen doen met de Jeugdsponsoractie van de Poiesz. Elke club of vereniging heeft een verlanglijstje en wij natuurlijk ook. Op ons lijstje staat dit jaar ook weer het investeren in activiteiten voor de jeugd.

De bedoeling is om dit via de opbrengst van de Poiesz Jeugd Sponsor Actie te realiseren. Wij moedigen iedereen daarom aan om boodschappen te doen bij Poiesz en Jeugd Sponsor Munten te sparen. Door de munten in onze koker te stoppen bij de Poiesz supermarkt in Witmarsum steunen jullie onze plannen.

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in onze koker worden gestopt, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging. Jeugd Sponsor Munten krijg je gratis bij de kassa van alle Poiesz supermarkten. De Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 15 februari t/m 11 april 2021 bij Poiesz supermarkten.

Iedereen alvast enorm bedankt voor de munten en de steun!