Op naar het voorjaar – update TCW

Het nieuwe tennisseizoen komt er al snel weer aan, nog een paar weken tot we weer op de baan staan voor de competitie, de lessen of om zomaar even lekker een balletje te slaan. Terwijl er op dit moment al weer hard gewerkt wordt om de tennisbanen spic en span te krijgen, is het de hoogste tijd voor een update!

Jaarvergadering – 13 maart 2019
De jaarvergadering vindt dit jaar plaats op woensdag 13 maart 2019 om 20.00 uur in de kantine van Camping Mounewetter. Alle leden zijn van harte welkom op de 13e om mee te praten en te denken over het reilen en zeilen en de toekomst van TCW.

Tennislessen
Ook in 2019 verzorgt Continutennis de tennislessen bij ons. Sybren van Bethlehem kon helaas niet langer bij ons lesgeven. We hebben nu een nieuwe trainer: Erik Dijkman Dulkes. Hij zal langskomen op de jaarvergadering om zich voor te stellen. We zijn blij dat hij bij ons les komt geven en we zijn erg benieuwd naar zijn lessen.

Je kunt je opgeven voor de lessen via de website van Continutennis: https://www.continutennis.nl/tc-witmarsum/. Graag opgeven -in verband met het plannen-  vóór 18 maart 2019. Meer informatie vind je hier.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je die stellen via info@tennisclubwitmarsum.nl of telefonisch bespreken met Aimée (06 51891216).

Acties – NLdoet en Rabobank Clubkas Campagne

Zoals altijd proberen we ook dit jaar om met acties extra inkomsten voor de club te regelen. Er staan er nu twee op de rol:
# NLdoet – op 16 maart gaan we weer meedoen met de grootste vrijwilligersdag van Nederland. We gaan klussen, verven en schoonmaken. Dit doen we met een bijdrage van het Oranjefonds. Je bent van harte om te komen helpen vanaf 9.00 uur.
# Rabobank Clubkas Campagne – we doen mee aan de Rabobank Clubkas Campagne van de Rabobank. Leden van Rabobank
Leeuwarden-Noordwest Friesland kunnen tussen woensdag 27 maart en zondag 7 april stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Hoe meer stemmen we krijgen, hoe hoger de bijdrage. We hopen natuurlijk op jullie steun. Als je een Rabo-rekening hebt, kun je kosteloos lid worden van de Rabobank. Doe je dit voor 1 maart, dan kun je dit jaar nog stemmen en daar zijn wij dan enorm blij mee! (meer informatie:  www.rabobank.nl/lnwf ).

Tot slot
 Zoals altijd, mocht je vragen hebben of geïnteresseerd zijn om bij ons te komen tennissen, laat het ons gewoon even weten.

We hebben enorm veel zin in het nieuwe tennisseizoen en we hopen jullie allemaal weer op de baan te treffen.