Mooie najaarscompetitie achter de rug

Wij hebben een prachtige nazomer gehad en dit zorgde voor mooie tennisavonden in de najaarscompetitie. De laatste wedstrijden zijn inmiddels al weer gespeeld. Vier teams van Tennis Club Witmarsum hadden zich voor de najaarscompetitie aangemeld.

Op donderdagavond speelde het 8&9 damesteam in een poule van 8 teams. Zij wonnen 5 van de 7 wedstrijden en speelden één keer gelijk, daarmee verzamelden ze 11 punten en kwamen ze samen met TV Lauswolt als beste uit de bus. De onderlinge wedstrijd tussen de twee teams zorgde ervoor dat TCW 1 een tweede plek scoorde, een fantastische prestatie dames! Top, van harte gefeliciteerd!

Het zaterdag gemengd dubbel team en de 2 dinsdagavond dames dubbel teams eindigden respectievelijk op de 3e , 6e en 6e plaats.

Erg leuk om te zien dat er weer zo sportief gestreden is! Er waren prachtige partijen te aanschouwen op ons tennispark!!

Wij hopen dat we in het voorjaar ook weer veel teams mogen verwelkomen in de competitie. De data voor de voorjaarscompetitie zijn inmiddels bekend.

Overige informatie over de opgave voor de voorjaarscompetitie hebben we inmiddels per email naar de leden verstuurd.

Wij wensen jullie een gezellig en sportief winterseizoen toe!