Tennislessen en ‘Maak Kennis met Tennis’

Tennislessen

Ook dit jaar bieden we natuurlijk tennislessen aan, Frank is weer onze trainer via de Tennis Academie Friesland. Senioren kunnen bij ons lessen, maar de jeugd is natuurlijk ook van harte welkom!  De tenniskids krijgen hier nog apart bericht over en we gaan ook weer actief op zoek naar nieuwe enthousiaste jeugdleden.Aan de hand van de feedback hebben we het volgende aanbod samengesteld voor de senioren:

• Voorjaar/zomer: 18 tennislessen voor 175 euro. De lessenserie loopt van begin april tot aan de herfstvakantie.
  • Herfst/winter: 12 tennislessen voor 116 euro. Deze serie start na de herfstvakantie en loopt door in de winter ( je hoeft je hier nog niet voor op te geven).

‘Maak Kennis met Tennis’

Daarnaast bieden we weer Maak Kennis Met Tennis aan; 4 lessen voor 25 euro, om kennis te maken, of om even te proeven hoe het is om te tennissen bij TCW. Dus ken je iemand of ben je iemand die wellicht lid wil worden? Je bent van harte welkom bij MKMT!

LET OP: opgeven voor de lessen en MKMT kan tot uiterlijk 24 maart! Opgave kan via een e-mail naar info@tennisclubwitmarsum.nl of een appje naar Willemien (06 51114478). Dan maken we op basis van de inschrijvingen de voorlopige lesindeling voor de maand april.

Tot snel!!