Maak Kennis met Tennis en Tennislessen 2023

Maak Kennis met Tennis

Ook dit jaar bieden we de leukste manier om kennis te maken met tennis aan, MKMT. Ofwel, Maak Kennis met Tennis: 4 lessen van een professionele trainer waarin je de basics van het tennis leert en kunt ontdekken of dit iets voor je is. Wil je eens kijken of tennis bij je past, of TCW voor jou ook leuke en gezellige sportvereniging is? Voor 30 euro kun je het vrijblijvend proberen! De lessen vinden plaats in april/mei op woensdagavond en worden ingepland bij voldoende belangstelling.  Ken je of ben je iemand die het leukt lijkt om te tennissen? Geef het door of meld je aan, je bent van harte welkom.

Tennislessen 2023

Ook dit jaar bieden we natuurlijk tennislessen aan, Jesse Yntema wordt onze nieuwe trainer, zoals altijd via de Tennis Academie Friesland. Dit jaar bieden we alleen senior lessen aan (weer op woensdagavond) en het aanbod is het volgende:

• Voorjaar/zomer: 18 tennislessen  voor 185 euro. De lessenserie loopt van begin april tot aan de herfstvakantie.
  • Herfst/winter: 12 tennislessen voor 125 euro. Deze serie start na de herfstvakantie en loopt door in de winter ( je hoeft je hier nog niet voor op te geven).

LET OP: opgeven voor de lessen en MKMT kan tot uiterlijk 22 maart! Opgave kan via een e-mail naar info@tennisclubwitmarsum.nl of een appje naar Willemien. Dan maken we op basis van de inschrijvingen de voorlopige lesindeling voor de maand april. In mei volgt dan met eventuele aanpassingen naar aanleiding van MKMT de groepsindeling voor het voorjaar/zomerblok.

Heel veel tennisplezier de komende tijd en tot ziens op de tennisbaan!