Succesvol en gezellig Starttoernooi 2023

Zondag 19 maart is het eerste toernooi van dit seizoen gespeeld. Voor mensen die wilden kennismaken met tennis gaf Michel Dil een tennisclinic. Twee dames hebben de eerste basisslagen geleerd en stapten met veel enthousiasme van de baan. Bij TCW is de mogelijkheid om deel te nemen aan ‘Maak kennis met tennis’. Voor meer informatie hierover, neem contact op met Willemien op 0651114478.

Om 12 uur startte het toernooi voor de wat meer gevorderden. Er deden 11 deelnemers mee die vier wedstrijden, met steeds wisselende partners en tegenstanders, hebben gespeeld. Mooie slagen, dropshots, fraaie services en lange rally’s waren te bewonderen op de nieuwe baan in Witmarsum. Aimee had voor lekkere hapjes gezorgd en er werd gezellig nagezeten. De prijswinnaars gingen met een groot bos tulpen naar huis.

Vrijdag 24 maart is het volgende toernooi. De aanvang is 19 uur. Aanmelden kan tot donderdag 23 maart 20 uur. Stuur een mail naar info@tennisclubwitmarsum.nl  of schrijf je naam op het formulier bij de tennisbaan.

Uitslag
Heren
1e prijs: Steven Akker
2e prijs: Jappie Tigchelaar