Openingstoernooi – op naar een mooi seizoen!

Vrijdagavond 24 maart is het Openingstoernooi van TCW gespeeld. Vlak voor de aanvang van de competitie konden de leden alvast wennen aan de wedstrijden die binnenkort op de planning staan. Door de tien deelnemers zijn er vier wedstrijden gespeeld met wisselende partners en tegenstanders. Helaas viel Sipke de Boer halverwege uit met een spierblessure. Beterschap, Sipke! Met wat aanpassingen en de flexibele inzet van de spelers is er heel sportief en fanatiek gespeeld. Aimee had lekkere hapjes gemaakt en de nazit was gezellig.

Sietse Menage won bij de heren, nét tachtig jaar geworden en nog steeds fit en fanatiek op de baan. Hij won alle vier partijen.

Uitslag:
heren
1e prijs: Sietse Menage
2e prijs: Jappie Tigchelaar

dames
1e prijs: Anneke Westra
2e prijs: Ylva Bruinsma

Het volgende toernooi is op zondag 25 juni: Het Midzomertoernooi. Aanvang is 10 uur.
Binnenkort komt er meer informatie over de nieuwe opzet van onze Clubkampioenschappen.